Rok 2011 to czas intensywnego rozwoju strategii edukacyjnej marek SILKA i YTONG, która objęła wykonawców, młodzież w szkołach o profilu budowlanym oraz inwestorów indywidualnych. Działania o charakterze infor
Xella Polska inauguruje cykl spotkań szkoleniowych poświęconych zagadnieniu ocieplenia od wewnątrz. Zaplanowano 18 spotkań na terenie całej Polski. Pierwsze konferencje odbędą się w Bydgoszczy (25.02), Toruniu (26.02), Olsztyn
Warszawa, 15.12.2017 r.Informacja prasowaDługie, odprężające kąpiele czy szybki prysznic? Relaksujący czas w wannie pełnej wody czy oszczędność i ekologia? Jeśli urządzamy łazienkę o małym metrażu, takie pytania na p
THE CHEMISTRY AND ECONOMY OF SOUP-MAKING. Stock being the basis of all meat soups, and, also, of all the principal sauces, it is essential to the success of these culinary operations, to know the most complete and economical method of
Informacja prasowaKraków, 12 września 2017r.Jesień – ostatni moment na ocieplenie domu, jeszcze w tym roku!Koszty ogrzewania budynków to jedna z najbardziej znaczących pozycji wydatkowychi to nie tylko w przypadku rodzin pos
Dwa kraje, osiem stadionów i ekstremalnie gorąca atmosfera: tak w skrócie przedstawia się EURO 2012. Gdzie emocje sięgają zenitu, tam należy położyć szczególny nacisk na bezpieczeństwo. Dlatego niepalną s
Bank BGŻ i spółka ENERGA podpisały list intencyjny dotyczący współpracy przy finansowaniu budowy biogazowni i elektrowni biogazowych. Program budowy biogazowni jest elementem strategii rozwoju Grupy ENERGA, która zakłada m.in
W piątek, 8 lutego wystartował program Olivia Campus. Program, który ma zapoczątkować współpracę biznesu ze środowiskiem akademickim i tym samym przygotować studentów do bezproblemowego przejścia na rynek pracy po zakończo
Biel za oknem znudzi nawet najbardziej zagorzałego miłośnika zimowych pejzaży. Jak więc przełamać śnieżną monotonię? Odpowiedź jest prosta ? kolorem! Poznaj propozycje marki Dekoral i wprowadzić do wnętrza solidną porcj�
Wielu ekspertów wyraża dość subiektywne sądy, według których producenci materiałów wykorzystują boom budowlany po to, by podnieść ceny swoich produktów. Tymczasem zwiększone zapotrzebowanie na materiały budowlane spowodo